text.skipToContent text.skipToNavigation
Hoe werkt onze webshop?
Heeft u een vraag over het gebruik van deze webshop? Op deze pagina leest u over het bestelproces in onze webshop én vindt u antwoord over de werking van specifieke functionaliteiten.

1

Log in op uw persoonlijke account
Hiermee heeft u iedere dag toegang tot ons brede assortiment.

2

Kies de door u gewenste vertrekdatum
Op de gekozen vertrekdatum verzenden wij uw bestelling met uiterste zorg.

3

Voeg producten toe aan uw winkelmand
Selecteer producten en geef specificaties aan. Controleer en bevestig uw bestelling*.

4

Ontvang uw orderbevestiging
Na bestelling ontvangt u het orderoverzicht in uw e-mail en in het webshopaccount.

5

Ontvang uw bestelling
Uw bestelling is verwerkt en wordt op de opgegeven vertrekdatum verzonden.


*Na 10 minuten inactiviteit op uw account, worden de producten in uw winkelmand automatisch bevestigd.

Vragen over het gebruik van onze webshop?

Heeft u al een account bij ons en een specifieke vraag over het gebruik van onze webshop? Heeft u andere vragen over de functionaliteiten in onze webshop? Bekijk dan onze FAQ of neem contact met ons op. 

Veel Gestelde Vragen

De vertrekdatum is de datum dat de bestelling vertrekt vanaf onze locatie in Nederland. Door dit aan te geven, weet u wanneer de bezorging onderweg is. Op basis van de vertrekdatum verandert ook het beschikbare assortiment in de webshop.

U kunt via de zoekbalk en met verschillende filters de juiste bloemen vinden. Wilt u deze aan uw winkelmand toevoegen? Vul dan simpelweg het aantal stuks in. Dit product zit nu automatisch in de winkelmand. Klik op de winkelmand om de hele bestelling te zien.

In de webshop zijn alleen actueel beschikbare producten te zien voor de vertrekdatum die u gekozen heeft. Staat uw gewenste product niet in shop? Dan is deze op dit moment niet beschikbaar. Wijzig uw vertrekdatum of controleer het op een ander moment nog eens.

Bij een handmatige of automatische orderbevestiging ontvangt u een email met de desbetreffende order. Het totale overzicht van de orders is te vinden in de webshop onder “Orderoverzicht”.

Selecteer ‘Bedrijfsoverzicht” in het menu ‘Bedrijfsinstellingen’. Klik op de knop “Maak een subrelatie aan” om een nieuwe subrelatie te starten. Vul nu alle velden in. Als laatste stap verstuurt u een welkomstmail naar uw subrelatie, zodat deze een eigen wachtwoord kan aanmaken. Heeft u meer uitleg nodig tijdens het invullen van de velden? Via de Webshop gids wordt u goed geholpen. Activeer de Webshop gids door op het vraagteken icoontje links onderaan de pagina te klikken. Kies vervolgens “Nieuwe subrelatie aanmaken” en volg de stappen en beschrijvingen die worden gegeven.

Wanneer uw wachtwoord incorrect is vraagt u een nieuw wachtwoord aan via de link “Wachtwoord vergeten”. Na het invullen van uw email adres ontvangt u een link met de mogelijkheid een nieuw wachtwoord in te stellen.

 


                                                           

Heeft u nog vragen over de webshop?

De webshopgids is er voor u! Je krijgt stap voor stap tips en uitleg over de functionaliteiten van de webshop. Heeft u na het bekijken van de gids nog vragen? Bekijk onze veelgestelde vragen of neem contact op met uw persoonlijke accountmanager, die helpt u graag verder.

Userlane img OZ Export.png